Sunday 15 July 2012

Finslipa din squeeze sida

Du kan göra en massa pengar på Internet. De som är de mest framgångsrika gör huvuddelen av sina pengar från sina listor. För att vara riktigt framgångsrik behöver du en stor (och växande) listan. Lista byggnad är ett område där storleken verkligen spelar roll, desto större blir din lista, desto större blir din inkomst. Och ju bättre din squeeze sida, desto snabbare din lista kommer att växa.

En klämma sida är hemsidan där besökare logga in och prenumerera på din lista. Den primära (första) länken i alla mina artiklar kommer att peka till min klämma sida.

Med varje artikel jag skriver, jag har två mål i åtanke. Mitt främsta mål är att locka läsare att välja i min lista. Min andra syftet är att erbjuda någon form av PR-försäljning objekt som tittarna kan vara intresserade av att köpa. Visst, kommer endast en mycket liten andel människor att göra ett köp efter att ha sett en enda artikel, men det är pengar på samma sätt. Följ riktlinjerna nedan för att bygga den perfekta squeeze sida och börja generera de stora långsiktiga vinster.

Se till att din välja i rutan är "above the fold", det betyder kommer du att se denna ruta utan att sida upp, sida ner, eller använda musen. Dina opt i fält bör ha en plats framträdande på din sida. Jag har hört en del människor säger att de ökade omvandlingen procentsatser väsentligt genom att flytta sina möjligheter i fält till toppen. Även om jag måste erkänna, jag har inte gjort den sortens forskning, så jag kan inte vara säker på det.

Det bör aldrig finnas några distraktioner på din squeeze sida. Inga annonser av något slag, inga länkar, ingen ingenting! Din enda mål är att övertyga läsaren att välja i. Ge inte dina besökare en möjlighet att klicka på ett objekt och lämna din sida.

Din långsiktiga framgång beror på kvaliteten och kvantiteten på din lista. Var inte rädd att justera din klämma sida. Då ska du testa resultatet för att se vilken sida som presterade bättre. Kom ihåg att långsiktigt pengar på din lista, och storleken på din lista är direkt relaterad till kvaliteten på din squeeze sida. Informationen i denna artikel är hämtad från ett utdrag av min eBok, Super Charge din lista, som finns på min hemsida.

Gratis e-böcker! GRATIS nedladdningar; tjäna pengar! Bygg din lista! Följande ingår utan kostnad: ; Milliondollararticle /?LB2article

Super Charge din lista!

Tjäna pengar med ett jättebra squeeze sida!; Milliondollararticle/squeeze8.html /?Lätt

Vill du ha din egen produkt?

Skapa din egen eBok i 3 enkla steg!; Milliondollararticle / ezebook.html /?ez

No comments:

Post a Comment