Wednesday 18 July 2012

Hur man öka trafiken och generera intäkter Med en bra resurs Box

Om du läser en massa artiklar, har du antagligen märkt en låda som innehåller ett antal länkar i slutet av varje artikel. Detta kallas författarens biografi, bio eller resurs rutan. Länkarna ligger i resurs rutan är upphovsmannens betalning för att skriva artikeln.

Olika författare lägger olika typer av information i deras resurs lådor, beroende på deras mål. Vissa författare lägger sina biografisk information i detta avsnitt. Dessa författare försöker bygga upp sitt rykte i ett visst område.

Många författare skriver artiklar öka trafiken till sin webbplats. I detta fall kommer de att lägga till en länk till deras hemsida: s logga in (squeeze) sida.

Andra skriver artiklar för att generera inkomster. Dessa författare lägga till länkar till sina egna produkter eller affiliate-produkter som de rekommenderar.

Vissa inlämning webbplatser tillåter en författare till att omfatta upp till tre länkar i en resurs rutan, och andra kommer att tillåta bara en eller två. Dra full nytta av den resurs rutan och placera det maximala antalet länkar att webbplatsen gör det möjligt.

Med min artiklar, lägger jag alltid den första länken till min inloggningssida. För att bli framgångsrik i Internet-marknadsföring företag behöver du en lång lista med prenumeranter. Genom att lägga till en länk till min inloggningssida i alla mina artiklar, jag ökar alltid storleken på min lista. Eftersom storleken på min lista ökar så ökar min inkomst.

Min andra länken är oftast för en av mina egna produkter. För att bli framgångsrik i den här branschen behöver du din egen produkt. Du kommer att tjäna mycket mer pengar på att sälja din egen produkt än att sälja någon annans. Om du inte har din egen produkt än bör du arbeta definitivt mot detta mål. Alla av de riktigt framgångsrika människor Internet marketing har sina egna produkter.

Min tredje länk kommer att peka mot en annan av mina produkter eller en affiliate produkt som är relaterade till innehållet i artikeln. Om du kan rekommendera en produkt som är relaterade till din artikel, kommer du att se oftast ett större antal klick från den länken.

Jag använder aldrig html i min resurs lådor, även om en webbplats säger att det går. Anledningen till detta är enkel. Några av de eZines som kör din artikel från en RSS-feed kommer att publicera i klartext bara. I dessa fall kommer det hårda arbete som du lägger i din resurs rutan ser ut som en rörig röra. Av den anledningen använder jag oformaterad text i alla mina resurser lådor.

Gratis e-böcker! GRATIS nedladdningar; tjäna pengar! Bygg din lista! Följande ingår utan kostnad: ; Milliondollararticle /?LB2article

Vill du ha din egen produkt?; Skapa din egen eBok i 3 enkla steg!; Milliondollararticle / ezebook.html /?ez

Bygg din lista! ; Tjäna pengar med ett jättebra squeeze sida!; Milliondollararticle/squeeze8.html /?Lätt

No comments:

Post a Comment