Saturday 9 June 2012

Designer Handväskor - Vad gör Prada Handväskor Mode måsten?

Att hitta rätt handväska kan vara en underbar eller frustrerande som bläddrar igenom en chokladask. Du kan inte bara bara välja en som bygger på yttre formerna ensam. Att hitta glädje i shopping kräver en kort checklista för beslutsfattande kriterier, men det kan vara roligt och en stor upplevelse om du ger dig ut med rätt sinnesstämning. När det gäller designade handväskor, många människor tror en dyr väska som precis som alla andra dyr väska. Men au contraire, min vackra vän. Inga två choklad är lika och inte heller är lyxiga varor från en långt. Från det exotiska, till det klassiska, high fashion till vardagliga praktiska, speciellt tillfälle att kvällen ledig, orsakerna och stilar för designade handväskor varierar lika mycket som innehållet utförts inom.

En av mina favorit linjer är den berömda samlingen av Prada Handväskor. Från skolväskor to totes, axel väskor till luffare påsar, kopplingar, väskor ram och mer, har Prada Handväskor som den klassiska och enkla elegans som är sann mot italiensk stil. När du väljer din nyaste tillägg av stil och uttalande bör några saker betraktas före jakten.

Vad är slutet använda?

Kommer denna handväska vara för ett speciellt tillfälle, händelse eller anledning eller är du bara på humör för det senaste och bästa av Prada handväskor? Hursomhelst, när du har fastställt orsaken till shopping extravaganza, bör du överväga nu storlek.

Storlek - Hur mycket du behöver ta med dig?

Om storlek inte avgöras på det, måste du avgöra hur stort eller litet av en handväska du behöver för din måste ha ägodelar. Vi vet alla att för bröllop och fest där klänningen är i fokus, vill du inte att övermanna din Högtidskläder med en väska som är alltför framträdande, antingen i storlek eller färg. Om detta inte är för ett speciellt tillfälle, utan snarare en vanlig handväska, då du flyttar på din dagliga värdesaker. Om du är den sortens tjej att taggarna hela hennes smink kollektion överallt hon går, då du kommer att vilja avstå från kopplingen stil och välja en Hobo eller axelremsväska som ger gott om plats för alla dina skönhet nödvändigheter. Jag själv tenderar till mig lite av en minimalistisk när det gäller objekt att bära, men jag älskar att göra ett uttalande med tillbehör. Det är här jag finner min anslutning med Prada Handväskor. Eftersom de är alltid i framkant av mode, jag vet att med en enkel addition av mina Prada Glace Bowler handväska, som jag kan använda vad som helst på min kropp och ser fortfarande glamorösa och förmedla en känsla av stil, klass och naturligtvis , lyx. Prada är känd för enkel elegans. Anor från företagets ursprung i 1913, där det började som ett litet lyxvaror och tillbehör butik blev Prada nämna mode måste ha i mitten av 1980-talet och har behållit sin enkla men mycket önskvärt locka över åren. När en Prada flicka, alltid en Prada flicka.

Pris - Har du en budget eller är priset ingen betydelse?

Även designer handväskor som Prada Handväskor, Gucci, Marc Jacobs, Chloe & Fendi kan variera i pris. Du kan alltid få en stor besparing om du inte är alltför berörda senaste säsongerna modet att vara en del av ditt senaste tillägg. Det finns också många bra erbjudanden som kan hittas på nätet, men var försiktig eftersom inte alla återförsäljare säljer äkta varor. Detta leder oss till vår nästa behandling.

Äkthet - Vet berätta tale tecken och hålla fast vid ansedda köpmän

Kontrollera att handlaren har en solid politik för återvändande, leta efter recensioner från tidigare köpare och gör dina läxor. Om det verkar för bra för att vara sant är det. I mode som allt annat, står jag vid min gyllene regeln om du får vad du betalar för. Om det var en stjäla en deal.it mycket väl kunde ha varit i mer än ett sätt. När det gäller att forking över dina surt förvärvade pengar, vill du se till att du A) inte betalar mer än du måste, men b) du inte betalar för något som inte är värd sitt värde. Var uppmärksam på detaljer. Din handväska ska ha samma kvalitet på insidan som det gör på utsidan. Om utsidan material ser farbar för den äkta varan, men insidan material ser mindre än perfekt, har du ett knockoff. Kontrollera att maskinvaran ser lika hög kvalitet som resten av väskan. Om det ser mindre billig, inte fungerar, bär en lukt eller inte är anpassad korrekt, det är mer än troligt en bluff. En annan berätta tale tecken är sömmen. Crooked betyder lös eller dålig sömnad dess inte den verkliga affären.

Style - Förnuft och känsla

Nu när du har gått igenom några av grunderna, du är på väg att jaga, skura och ha ett äventyr. Att hitta designer handväskan som bäst passar din personlighet, stil och uttryck kan vara en av de mest uppfylla tidsfördriv. När du hittar väskan, det som ingen annan känsla, utom naturligtvis när du tänderna i precis rätt bit choklad i en låda fylld av överraskningar, mediokra val och några ner rätt fel blandningar. Men när du får one.it är en liten bit av himlen. Så kära, har jag gett en några användbara tips för de nya till formgivaren handväskan scenen. Jag ska ta min samling av designer handväskor och min chokladask och har själv en liten mini firande av två av livets största joys.chocolate och Prada Handväskor.

Som en personlig shoppare, följer Sam A. Brown de senaste trenderna inom designade handväskor och är en lång tid fan av Prada Handväskor och Prada skor.

No comments:

Post a Comment