Saturday 12 May 2012

Ledtrådar för kräsna integriteten hos en produkt Kritik:

Det finns ett par kategorier av människor i denna värld, första finns det de som är producenter och andra finns det de som förstör. Jag har lagt märke ett par punkter här: Nummer ett, är det lättare att förstöra än att bygga och nummer två, den ena förstöra eller slita bort en idé eller produkt eller ett projekt vanligtvis kunde inte hitta ett bättre sätt att göra något om någon frågade dem till. Men ändå, proklamera de själva kunniga om varför något är fel eller är en bluff, etc.

Något att tänka på skulle vara så här: är personen expert om ett visst ämne, etc. när de inte har någon överlägsen metod att konstruera en överlägsen eller ens lika bra av en produkt? Och om de inte är en expert, bör vi ta deras ord av kritik som giltigt? Själv skulle jag inte tro dem någon mer än jag skulle någon annan enskild person, men jag skulle rekommendera dig kanske gräva i det ytterligare.

Säger jag en person inte kan vara kritisk mot en produkt eller tjänst om de inte är en expert? Absolut inte.

Vi behöver verkligen omvärdera hur vi ser vad vi ser omkring oss - nummer ett, när en person förtalar en produkt vår naturliga tendens är att ta deras rytande och negativa attityd som evangeliets sanning. En klokare person skulle inledningsvis tvivel deras rytande och smutskastning på grund av följande skäl.

1. Fler människor är mer negativa än positiva så i stället titta på den ljusa sidan av saker som de leta efter något negativt ska hända.

2. För detta huvudsakliga ensam - ingenting oavsett hur bra någonsin kommer att ha 100% acceptans. Plus att det alltid kommer att vara åtminstone en liten minoritet av människor (konkurrenter) sårad av det och några av dessa människor kommer att skrika de mest högljudda att din produkt inte finns något bra eller en bluff. Även till den grad att ljuga eftersom det mycket troligt tar affärer ifrån dem. Det finns inget de skulle vilja bättre än att se din produkt misslyckas.

3. Personer med tid på sina händer, de som inte har åstadkommit någonting, fyller oftast den tiden med att kritisera något. Med tid, arbete och praktik, är stora saker genomförda. The unaccomplished kritiker spenderar sin tid på att leta efter icke-existerande fel i en produkt, som de kan klaga på och känna att de uträttat något.

Här är salvia råd om att analysera rytande av en kritiker och huruvida eller inte tro dem. Var medveten om, det finns olika grader av kritik och skepsis mot något. Det finns de vanliga klagandena och sedan finns det de som tar det till en helt annan nivå. Du kan även ringa dem nötter .. Mitt bästa råd skulle vara att väga antalet personer som var missnöjda eller nöjda. Ett stort antal klagandena skulle visa att produkten är förmodligen inte särskilt bra. Men om du hör ett stort antal människor som talar högt om fördelarna de får från produkten, så är det förmodligen en utmärkt produkt, trots ett par negativa kommentarer. Kom ihåg att inte alla gillade Beatles.

Här följer några tips att leta efter om ärlighet en kritiker:

1. Om kritikern artikel är helt negativ, så är det en död giveaway tecken på att han är oärlig. Även någon du ogillar oftast har några bra egenskaper. Undersök alla bevis. Om produkten har funnits en tid, då är det oftast eftersom det är en bra produkt, trots vad någon person har skrivit emot det.

2. Dåliga produkter bara inte stanna populär för länge, eller hur? Plus som skriver positiva saker om dåliga produkter?

3. Vad exakt är en bluff egentligen? Det är oftast då kunden har fattats, och om han har verkligen blivit lurad han inte kan få sina pengar tillbaka. Bra produkter har bra garantier, något som är en bluff inte.

Sammanfattningsvis Jag kommer att berätta om kamphund vars mål är att vraket förödelse. Tro inte ett ord av vad dessa djur säga. Merparten av tiden kommer de att ligga och göra en insats för att underminera en produkt rykte, eftersom de ser att produkten är så framgångsrika att de kan förlora massor. Eller de kan helt enkelt vara en okritisk tanklösa person luras att göra budgivningen av någon annan.

Akta dig om du observerar tecken på att stora ansträngningar har varit inriktade på att skapa material som webbsidor, e-post och sådant, att tala illa om och anfalla en produkt. Speciellt om produkten har varit ute på marknaden i några år, och har blivit mycket populärt med massor av positiv press. Om du märker dessa saker vara skeptisk mot skeptiker som att vara oärliga. Vanligtvis skeptikern inte kommer att slå igen hela produktens effektivitet, men han ser för ett mycket specifikt område som de kan använda för att riva hela produkten ner. Oftast vad som händer är över-entusiastiska distributör som känner den enorma resultat produkten har fått kommer att tappa besinningen och säga något produkten skulle kunna göra för att verkligen inte kan bevisas. Oärliga skeptikern kommer haka på detta och klaga och säga, du säger att det gör detta och det finns inga belägg för att, därför är det en total bluff eller bluff. Obs: Oärliga politiker ta till att göra detta på regelbunden basis för att misskreditera sina motståndare.

Här är de värsta exempel på dumhet och oärlighet någonsin, säger kritikern det är en bluff eftersom det inte kommer göra något, det var tippad att inte göra. I detta fall har inte kritikern bli den verkliga bedragare?

Nick A. James är en kost och Internet Marketing Coach.

Få exklusiva gratis rapport! -Hem Baserat Stinks företag som säljer! Varför säljer inte fungerar och hur man kan locka framgång till dig i ett hem affärer.

No comments:

Post a Comment