Wednesday 14 December 2011

Enkel teknik för att Perfect din försäljning sida

Många människor tillbringar månader att skriva den perfekta ebook och sedan har ingen aning om hur man skriver en försäljning sida. Jag tillbringar en hel del tid att forska information på olika forum, och jag ofta ser inlägg från personer som frågar hur man skriver den perfekta försäljningen sida. Alltför många människor försöker att få allt alldeles perfekt innan de ens försöker att gå live med sina försäljningen sida.

Från min erfarenhet, är lösningen på detta problem ganska enkelt. Bara gör det! Utveckla din försäljning sida under loppet av en vecka. Spendera inte mer tid på också andra orsaker. Många människor tillbringar månader tweaking här och fastställandet av denna. Det är bara dumt. Du kommer aldrig få din försäljning sidan perfekt så inte ens försöka.

Slösa inte en massa tid på att försöka få din försäljning sida helt perfekt. Jag talade senast med någon som sade att de arbetade på sin försäljning sida i fyra månader! Föreställ försäljning som de förlorade under denna tid. Även en dåligt utformad försäljning sida kommer att generera en viss försäljning.

Om ni behöver hjälp utvecklar din försäljning sidor använder en försäljning sidan generator. Här hittar du en lång lista med dem göra en sökning. Flera av dem finns tillgängliga gratis.

Få en fungerande försäljning sida igång och sedan gå till relevanta forum och be erfarna människor att kritik det. Ibland kan dessa kritiker kan vara smärtsamma, men den extra försäljning som du gör under de kommande åren gör det värt all möda. Jag har använt denna teknik ett antal gånger och resultatet har varit stort.

Om du är osäker på hur man kan utveckla en god försäljningsutveckling sida finns på försäljningen sidor av dina bästa två eller tre konkurrenter. Göra anteckningar om deras stil och de punkter som de täcker. Kopiera inte deras sida ord för ord, det skulle vara plagiat, vilket är olagligt. Gör anteckningar samt skriva in information med egna ord. Bo med traditionella typsnitt som Verdana. Försök inte att vara märkvärdigt eller roligt. Din försäljning sidan är inte en plats för skämt eller roliga historier. Det är inte utformad för att roa människor, det syftar till att sälja din produkt. Det är det bara funktion.

Försök inte använda iögonfallande färger. Jag har aldrig sett detta gjort framgångsrikt. Använd traditionella färger, vanligt vitt är bäst. När du blir nästa Internet Guru tjänar miljoner, kan du experimentera med mer exotiska försäljning sidor. Tills dess, vara försiktig och hålla med traditionella metoder. Och framför allt, gör det bara!

Vill du veta mer om hur jag gör det? Jag har just avslutat min nya guide om hur man enkelt tjäna pengar med din egen ebook.

Utveckla din egen eBok!; WriteEbooksAndMakeMoney

200 gratis produkter du kan sälja!; MillionDollarArticle

No comments:

Post a Comment