Sunday 25 December 2011

Inkomstdelning Sites - Hur man gör pengar varje dag

Många människor vill tjäna miljoner på Internet. Även det möjligt flesta göra mycket mindre. Men det finns miljontals människor som ha mycket mer realistiska mål. De bara vill göra lite extra att spendera pengar varje månad. Om det är vad ni skulle vilja göra, har du kommit rätt ställe.

Om du skriver en 250 500-ord artikel kan du tjäna pengar varje dag, som jag gör. Med den här tekniken, jag gör mellan $ 20 och $ 50 varje månad. Jag ska erkänna, du kommer inte få rika med denna metod, men den extra pengar varje månad är mycket trevligt. Jag gör detta genom att skicka korta 250 t0 500 ord artiklar för att ett antal platser intäktsdelning.

En intäktsdelning webbplats liknar en traditionell artikel katalog webbplats med en stor skillnad. Traditionella artikel kataloger inlägget annonser samt artiklar som folk lämna in. Varje gång en besökare klickar på en av dessa annonser, gör sidan pengar. Revenue sharing sites tjänsten också annonser med artiklar som folk skickar, men de delar de intäkter som de gör från sin reklam.

Om du ska skicka in artiklar i alla fall, så varför inte lägga till webbplatser som är villiga att ge dig några av de pengar som de tjänar. Jag skickar artiklar till både traditionella kataloger och intäkter kataloger delning. Du kan lämna det i samma artikel till många olika kataloger.

Sättet att maximera den mängd pengar som du gör med platser intäktsdelning är att skicka in artiklar ofta. Ju fler artiklar du har på ett intäktsdelning webbplats, desto mer tjänar du kommer att göra. Jag försöker att lägga åtminstone en artikel varje dag. Jag har över 60 artiklar om samtliga fastigheter intäktsdelning och, som sagt, jag gör minst $ 20 i månaden. Så vitt jag vet finns det ingen gräns för det maximala antalet artiklar som du kan skicka. Så om du har skrivit 20 artiklar i senaste månaden, varför inte ladda upp dem till ett fåtal platser intäktsdelning och börja tjäna lite pengar.

Det enda kravet för att använda webbplatserna intäktsdelning är att du behöver ha ett konto som öppnas med Adsense. Om du anmäler dig med en av de platser intäktsdelning och inte har ett AdSense-konto, de flesta har en länk som gör att du kan anmäla dig till Adsense.

För en uttömmande lista över Inkomstdelning webbplatser: revenuesharingsites.blogspot /

No comments:

Post a Comment