Sunday 25 December 2011

Sony Ericsson W580i White World Class enhet med enastående program

Telefonen väger 94 gram, och har måtten på 99 x 47 x 14 mm. Skärmen visar fantastiska 256K färger på 240 x 320 pixlar skärmupplösning. Det interna minnet på enheten är inbäddade med 128MB samt StickMicro kortet som stöder minnesexpansion på upp till 4GB. Batteriet på fulladdat skick avkastning Standby upp till 370 timmar och taltid upp till 9 timmar. 2G nätet handenheten har 2MP kamera som tillåter mig att ta stillbilder och videoklipp minne av min släkt och vänner.

Sony Ericsson W580i White stöder höghastighetsanslutning genom avancerad teknik som GPRS, Bluetooth och USB. Jag kan surfa på Internet väldigt högt tempo och nedladdning, skicka e-post mm, med HTML och WAP2.0 webbläsare ganska bra. Det musikaliska funktioner som mediaspelare, låt ID och fm-radio med RDS-stöd räcker nog behålla användarna underhöll.

The övriga Sony Ericsson telefoner som Z780i, Yari, Z770i etc., är också med alla avancerade funktioner som kamera, uppkoppling, Internet tillgång, media spelare mm gemensamma program med dessa apparater är snabbmeddelanden, ringa spela in, telefonbok, spel mm . Genom meddelandetjänster alternativ kan man byta SMS, MMS och e-post. Telefonen kan ställas på sin vakt med hjälp av olika melodiska ringsignaler.

Efter användning av Sony Ericsson W580i White för senaste dagarna är jag fullt nöjd med fungerande enhet. Jag kan garantera er att den här enheten är helt enkelt fantastisk. För mer information om den här handen, kan du komma åt olika webbplatser.

Lita på mig, när du har använt luren kommer du inte bli besviken och också rekommendera andra att använda den här enheten. Det här tillbehöret mycket vackert utformat för elegant användare och jag är oerhört fascinerad av dess utsökta utseende och design.

No comments:

Post a Comment