Thursday 29 September 2011

Upptäck hur du marknadsför din Affiliate produkter som Super Affiliate!

Upptäck hur att marknadsföra ditt affiliate-produkter som Super Affiliate!

Om du vill göra en levande från affiliate-marknadsföring, och gör en massa uppdrag, måste du lära dig att marknadsföra dina produkter som en super affiliate. Här är några av de viktigaste lärdomar jag har lärt mig under åren från affiliatemarknadsföring.

1. Är du redan sålda än?

Pre-försäljning kan vara det viktigaste affiliate marknadsföring skicklighet, men många nybörjare gör inte detta på rätt sätt. De ett stort misstag när de försöker sälja istället för att värma upp sina besökare att få dem upphetsad om produkten. Som affiliate, vill du besökaren att lära sig mer. Du ger honom det här alternativet med dina länkar. Om du förstå denna process kommer du göra en massa uppdrag i år.

2. Följer du upp med dina prenumeranter?

Det är ett välkänt faktum bland affiliate marknadsförare som uppföljning leder till fler uppdrag. Struggling affiliates inte uppföljning med sina besökare och här är de största misstagen. Den första är att de använder direkt länkning. De länkar till handlarens webbplats och bygger sitt abonnent lista för honom ... Nu undrar varför de inte tjäna en anständig inkomst. Vad göra?

Det är enkelt, men de flesta affiliates är lata. Bör du skapa din egen hemsida och lägga till en opt-in blanketten till varje enskild sida på webbplatsen. Det här sättet, när surfare hamnar på din sida, kommer de att ha möjlighet att opt-i. Du kommer då att kunna skicka dem ett nyhetsbrev och dessutom gratis rapporter till Presell ditt affiliate-produkter. Om du inte gör detta så kommer du inte göra en massa pengar på Internet. Kom ihåg det gamla talesättet: pengarna finns i listan. Tro mig, är det sant, så kommer dina prenumeranter göra dig mycket pengar på lång sikt om man behandla dem som de förtjänar.

Läs vidare, dock, eftersom det är väldigt viktigt att du får den här tekniken rättighet. Du behöver veta hur man skickar uppföljningar utan irriterande dina prenumeranter. Eller inte irriterande dem för mycket. När allt är det omöjligt göra alla nöjda. När du skickar uppföljning e-postmeddelanden till dina prenumeranter, inte enbart upprepa vad ni sade i det första meddelandet. Om du gör det kommer din läsare känner att du bara spräng dem med annonser.

No comments:

Post a Comment