Thursday 22 March 2012

Dålig försäljning på High Street Benefit E-handel

Siffrorna från det brittiska high street visar att försäljningen minskade med de värsta takt vi har sett i 18 månader, och detta har en sordin på våra förhoppningar om en ekonomisk återhämtning. Detta kommer vid en tid då många stora gatorna är fyllda med tomma fönster eftersom detaljisterna inte har råd att hålla öppet när de ser så få kunder att gå genom sina dörrar. Och även om detta är dåliga nyheter för detaljhandeln på den höga gatan, för de butiker som verkar på webben, saker att se upp. Detaljhandel EPOS kassor ringer på internet med de personer som väljer att undvika den höga gatan plocka upp sina inköp på nätet istället.

Detta drag i e-handel shopping av många kunder har pågått under de gångna åren. Konsumenterna lockas av rabatter på erbjudandet, den avslappnade atmosfären på shopping hemma och bekvämligheten för leveranser. Detta har lett till att många återförsäljare online att omvärdera sina icke EPoS system så att större antal kunder och mer komplexa transaktioner shopping.

Finns det vissa områden där e-handel butiker att behöva utföra om de vill behålla kunderna och sälja produkter, och en av de största är check-out. Detta måste spot-på så att kunderna inte överge sin virtuella kundvagn innan de haft chansen att betala. Detta är alltför vanligt på e-handel webbplatser där detaljhandeln EPOS-systemet inte är korrekt inställt.

Helst vill du dina kunder att behöva gå igenom högst 3 sidor att slutföra en transaktion. Detta är rätt nummer så att de får lita på din betalning process men inte får slutenvård. Ni bör se till att du visa en symbol betalning säkerhet så att de vet att deras kortuppgifter kommer att vara säkra, och ge dina kunder ett antal olika sätt att betala via kredit-och betalkort eller Pay Pal-konto.

Detta är vad ni behöver att göra din detaljhandeln EPOS-systemet göra om du vill ha en framgångsrik e-handel företag och fånga kunder som har lämnat High Street.

No comments:

Post a Comment