Sunday 23 October 2011

Affiliate marknadsföring - De 3 Deadly Affiliatemarknadsföring Misstag!

Hundratals människor börjar affiliate marknadsföring varje månad, men de flesta av dem kan knappt tjäna tillräckligt med pengar att sluta sina jobb efter ett år eller två. Det är ingen hemlighet. Uppenbarligen gör de något fel.

Misstag # 1: har någon aning om Marknadsföring

De misslyckas med att lära sig marknadsföring. De tror att affiliate-marknadsföring är en bli rik snabbt system och att allt du behöver göra är att plocka upp en e-bok på Clickbank, och sedan, främja den via Google Adwords eller sökmotoroptimering.

De frågar sig aldrig:

1. Vad är marknadsföring 2. Hur utvecklar jag en plan att starta ett företag?, 3. Vad är min marknadsföring budskap

Misstag # 2: Att göra allt själva

Flera av dem tror att de inte behöver en tränare att lyckas, och att de kommer att göra det ensam. Heck, är jag en krigisk artist och aldrig ... Jag har se sådant nonsens? Ledsen att vara oförskämd, men det är sanningen. Tror du att du inte behöver en tränare? En mentor att visa dig vägen? Jag lär mig flera grunder och i japanska, säger vi: Onegay Shimas (det betyder: visa mig vägen). Du ber till dig läraren att visa dig vägen. Kan du lyckas utan en coach? Ja, men det kommer att ta tid, pengar och i de flesta fall människor misslyckas och sluta ... Även om de håller till höger. Så gör inte detta misstag, och få en marknadsföring tränare.

Misstag # 3 - Över-komplicerande marknadsföringsprocessen

Affiliate marketing är inte komplicerat. I ett nötskal, här är vad ni behöver göra är att lyckas:

1. Forskning en lönsam marknad, 2. Hitta vad de vill köpa (eller vad de köper nu), 3. Kommunicera (kontakt) med dem (via hemsidan, annonser ...), 4. Främja en bra (inte skit) produkt

Obs: Jag föredrar att främja medlemskap i klubben (återkommande intäkter) eller dyra produkter. Jag ser till att produkten är vad min klient (utsikter, men jag vill hellre kalla det min klient) behöver.

5. Med allt till banken

Det var allt. Undvik dessa tre tre dödliga misstag, och du kommer att må bra. Det är en verksamhet kommer vissa av er nå framgång snabbt, medan andra är långsamt ... Men i allmänhet, om du följer mina råd, du vinner.

Det är viktigt att förstå marknadsföringsprocessen. Plus om du vill sälja, tror jag du har fel.

Man måste fungera Er marknadsdefinition. Hjälp dem lösa sina problem, och de kommer att älska dig för det. Och när de älskar er, kommer de att köpa vad du rekommenderar.

Det är lätt som 1,2,3.

No comments:

Post a Comment