Wednesday 29 February 2012

Värma upp din julen med presenter som är att behaga

Vädret kan vara cool här julen, men gåvorna är varma, Hot Hot! Om du letar efter julklappar som kommer att slå hans strumpor, betrakta säsongens hetaste gåvor för män. Volframkarbid smycken har uppvärmning smycken butiker över hela landet som män dras till höften, maskulina och sexig look av volframkarbid Herrsmycken. Nya stilar och olika utföranden har vuxit i popularitet de senaste åren, börjar med mäns vigselringar och går mot klockor och volframkarbid armband. För semester gåvor, är en volframkarbid armband eller titta idealiskt för de mest manliga män.

Om du aldrig har gått smycken shopping med din man innan, rekommenderar jag starkt den. Först av allt, även om du inte är kunnig om smycken eller har pengar till bord under tusentals dollar på en diamant täckt halsband, rör ingenting stämningen like betraktade varandra genom reflektioner av vackert utformade smycken. Förutom att tillbringa tid tillsammans, det är ett utmärkt sätt att mäta vad som ser bra ut på din man och vad som ser hett!

I en nyligen resa ner smycken körfält, min sambo och jag tog i alla designers, stilar och ädelmetaller som vi sökte strosade från butik till butik. Medan det var många ringar och stycken smycken som var vackra, vi båda funnit att utseendet och känslan av volframkarbid fick både våra motorer svarvning. Med anlag för att tänka du vill ha vad alla andra har, startade vi titta på vitt guld och platina, för att upptäcka att vi inte riktigt var upphetsade av något vi såg. Vi flyttade över till ena att sa, mycket högt, metro-sexuella Det här är inte! Den svala toner volframsektorns ringarna var balanserad med vikt och maskulin känsla smycken. Den har också en höft, stads överklagande till den som förmedlar att centrum mode som är lågmäld, helt enkelt chic. Vi båda är de för diskret elegans och enkelhet när det gäller bara om allt så det var inte en överraskning att de svalt, rena linjer volframkarbid är vad vi drogs till mest.

Jag frågade försäljaren vad de förmåner för volframkarbid och hur det jämfört med platina. Han vandrade igenom en lista med positiva exempel reptålig egenskaper och hållbarhet i ringen. På grund av sin hårdhet 8-9 på Mohs skala, legering nästan oförstörbara som är perfekt för mina manliga mannen. Han sade också att inte böja och de behåller formen och glans längre än någon annan ring på marknaden. Så var detta början av mitt shoppa resa.

Jag började utforska mer om volframkarbid och upptäckt att det finns några mycket varma mönster där ute i hårdmetall mens smycken marknaden. Jag blev mycket glad över den volframkarbid armband som jag har köpt till min fästman i julklapp som kommer att gå fantastiskt med sin förlovningsring. Ännu mer tillfredsställande, är klockan jag kommer definitivt att få honom för en bröllopsgåva. Vare sig du letar efter hett och sexigt present till värma upp semester eller om du vill lysa upp hans leende på din smekmånad är volframkarbid Herrsmycken du skapa några gnistor mellan er.

Sam Brown är en personlig shopper skur nätet för den hetaste modet. Den här artikeln pratar med volframkarbid mens smycken, volframkarbid armband, klockor och volframkarbid ringar.

No comments:

Post a Comment