Saturday 7 April 2012

Gallerier på förlovningsringar

Jag är här på jobbet, det har varit två timmar, och jag är redan uttråkad med min återvändsgränd jobb. Jag svarar telefoner och springa ärenden åt min chef på ett pappersföretag, och just nu, han är på semester. I Västindien.Smutta på en papaya margarita eller vad exotisk frukt som de har som är för dyrt att köpa här i denna lilla East Coast stan.Komma solbränd på stranden. Medan jag, å andra sidan, sitter bakom ett skrivbord som är för stor för mig (sittande på en kudde hjälper lite) framför en dator och tyst telefon. Ring, banne mej! Jag antar att min chef är impopulär i dag. Jag skulle tro att folk fortfarande skulle vilja göra affärer med honom utan att veta att han är borta på semester, men de måste ha fått memot. Eller kanske är det därför att det är fredag, vilket innebär mindre företag. Jag antar att det är inte som folk har bråttom att beställa pappersprodukter innan helgen anländer - som kan vänta till måndag.

Anyway, jag ska tänka positivt och ta min egen semester - en mental ett - eftersom min chef är inte här! Så, jag ska kryssning på internet och fånga upp några online-verksamhet. Tack och lov mitt företag inte blockera åtkomst till sociala medier, shopping, eller bloggwebbplatser! Det är därför jag skriver denna blogg just nu. En besatthet Jag har söker idéer för min framtid bröllop. Jag är inte engagerad just nu eller nåt sånt, men jag trodde jag skulle få ett försprång. Jag älskar bröllop shopping! Hittills läst jag igenom gallerier av förlovningsringar, brudklänningar, tärnor klänningar, och även tuxes. Även om jag skulle lämna Tux valet att min framtid fästman, som jag skulle vilja vara beredd att ge honom lite stil råd. Okej, nog bröllop sökning.

Åh, ringde telefonen precis.Vänta. Hm, det är bara ytterligare en säljare som säljer någon form av bly generatorer.

Går vidare, någon som känner till någon billig utländsk platser att besöka? Jag hörde på tv att Cypress är en vacker plats att besöka som är ganska prisvärd, särskilt som dess valuta inte är euron. Jag sökte runt på sidor om Cypress - Jag måste säga att det ser underbar.Jag är lite osäker på att ta en båt eller litet plan att komma dit, men det ser väldigt vacker och har dramatiska solnedgångar. Det kan även vara en plats som jag bo på och göra dagsutflykter till närliggande europeiska länder. Mexiko kan vara en annan plats att besöka. Min syster bodde nyligen på en all-inclusive nära Mazatlan och njöt av varje minut av hennes vistelse där. Hmm, såg jag ett par orter för $ 600 i veckan per person, inte illa!

Åh, ringde telefonen again.Hold på. Denna gång är det den regionala direktör, så det här slutar min mentala semester, suck.Besök veta mer om Diamond förlovningsringar.

No comments:

Post a Comment