Tuesday 10 April 2012

Var är bra att köpa Gitarrer & Musik utrustning online?

Var ska jag handla musik utrustning?

Att vara DJ, angelägen trummis, gitarrist, och en musik entusiasten under flera år, har jag alltid varit fast efter någonstans riktigt bra att handla musik utrustning online.

Helst du vill hitta en bra butik som mycket erfaren personal som välkomnar dig att komma och kan erbjuda rådgivning, Hjälp och åtgärda alla döende utrustning som du har. De måste också omgående en stor professionell utbud av musik utrustning för nybörjare och veteran musiker.

Detta helt spanking ny hemsida Jag har hittat verkar passa de krav som ovan: nevadamusic.co.uk. De är belägna i Portsmouth, på sydkusten. Deras enorma, nästan IHÅLIG erfarenhet ger dem möjlighet att reparera det mesta av din ljudutrustning på plats, så om du har ett problem de rekommenderar att du tar dina saker i och de ska gärna ta en titt.

Technics Tekniker

Min gamla Technics1210 "skivspelare skadad (under en av de tyngre uppsättningar som ibland går ut när du är DJ), så jag tog den i deras butik. They reparerade motorn inom en vecka och gav den tillbaka till min adress. Efter detta (något oväntat) framgång, rekommenderade jag en av mina vänner att ta sin gitarr där. Han hade skadat det i melodiska mitt uppe i en spelning, eftersom dessa Indie typer är benägna att göra, och trodde att det var inte att reparera. Det var fasta och tillbaka i hans känslomässiga händer inom två veckor.

Om du inte vill ha utrustning fast du köpa prylar på deras affär eller på deras webbplats, alla de varor som jag beställde här var levererades säkert till min dörr inom bara några dagar. Och deras online överallt gjorde att jag kunde skicka dem enkelt om hjälp och råd, och de svarade snabbt och effektivt.

Är din gitarr försiktigt Weeping?

After såg stumma på tusentals av högsta kvalitet gitarrer, jag kom att inse att de har en ganska extrem samling. Över 5000 olika produkter, faktiskt. Det är möjligt att sitta på denna webbplats i timmar och förlorar dig själv i det. Speciellt om du är en entusiast. Och även om du inte är.

Men naturligtvis, gitarrer är inte det enda de lager. Ni bör även kolla upp sin keyboard och piano super-center. Jag har aldrig sett något liknande. De har ett urval av högkvalitativa MIDI-controller tangentbord som används för styrning av musikprogram, tillsammans med några av de populära digitala musikprogram produktion, inbegripet Cubase VST, Reason och Logic Audio som är några av mina personliga favoriter för att göra drum 'n bass , hardcore-och house musik!

Denna webbplats kan du trimma din smak, precis som du stämma din gitarr, piano eller violin som passar din spelstil. Kolla upp det, jag rekommenderar det, det är förmodligen den största platsen jag någonsin sett och det är definitivt värt en titt. Ja!

No comments:

Post a Comment