Tuesday 3 April 2012

Inte köpa Partihandel Lista från Ebay

Jag observerade nyligen finns det en helt gäng listor på i stora mängder över alla möjliga handlas på eBay för likadana $ 0,99 eller $ 1.99. Jag tagit nyligen en av de xbox360 grossist listan tänkte eftersom det är semester säsong, kunde jag göra några tior handel xbox360 på ebay.

Vill du veta hur jag gjorde ute? Det var en svindel. Säljaren skickade mig en lista på över 50 i stora mängder leverantörer som höll xbox360. Några hade en webbplats och många helt enkelt ett telefonnummer.

Låt mig berätta ingen hade i grossistledet leverantörerna var sanna i stora kvantiteter leverantörer. Den mest ovanliga delen var genom några forska, jag hittade ebay säljaren notering sin plats som en i stora kvantiteter källa på den lista som han / hon sålde mig.

Här varför jag förmodade att de inte riktigt i stora mängder leverantörer. Först måste jag säga trots att jag hade en lista på ca 50 grossistledet leverantörer, de flesta av de gränsar döda. Jag var bara kapabel att koppla om 10 av dem. Nästan alla dessa partihandel lista tjänsteleverantören, antingen har en webbplats som inte hade eller inte finns, eller telefonnumret inte var legitima.

1) En i stora mängder leverantör som hade en webbplats skulle inte ens tillåta mig att veta de priser som togs marknadsföring utan mig ge 24,99 $ för att komma åt deras prislista.

2) Andra företaget prissätter sina Xbox360 så största att jag skulle vara bättre att köpa en Xbox360 från en butik.

3) Över vissa undersökningen fann jag enorma av leverantörerna var verkligen grossister som redan har verifierat upp kostnaderna och i sin tur säljer den vidare till mig.

4) Jag nådde annan leverantör som ser ut att ha genomsnittliga ekonomiska värden men när jag frågade för en smak eller jag skulle köpa den för ett urval, sa de till mig att det inte var lönsamt. Deras kundservice person var oartigt och inte reagerar min e-post och 90 procent av tiden kunde jag inte länken dem. IM för vissa fungerar inte att kunna verka med någon som inte håller sina kunder väl.

Jag har upptäckt min läxa och avgjort inte ska köpa något parti listan på eBay igen. Jag gjorde men efter ett flertal utredning hitta en prestigefylld rootage som jag hoppas och har en enorm rapport

No comments:

Post a Comment